Narudžbom kupac prihvaća opće uvjete prodaje i poslovanja.

NAČIN ISPORUKE I PLAĆANJA
Naručenu robu šaljemo Vam preko GLS dostavne službe i platit ćete ju po preuzimanju dostavljaču paketa službe GLS. Rok isporuke za proizvode na zalihi je najkasnije 3 dana od primitka narudžbe, ako proizvoda nema na zalihi ili je nova isporuka na putu, obavijestit ćemo vas. Cijene vrijede na dan narudžbe. PDV je uračunat u cijenu.
Troškovi dostave i pakiranja iznose 3,99 €, za sve narudžbe iznad 30 € dostava je besplatna.
Pakete dostavlja GLS usluga dostave.
Ako niste kod kuće u trenutku dostave, dostavna služba GLS, će vas obavijestiti o lokaciji paketa putem poruke koju dobijete na mobitel.
Tekst ugovora (narudžbe) bit će pohranjen kod tvrtke i biti poslan klijentu na njegovu e-mail adresu prilikom narudžbe. Naknadni uvid u narudžbu (sklopljeni ugovor) moguć je uz prethodni dogovor odn. pismeni zahtjev u sjedištu društva.

NAČIN PLAĆANJA
Internet trgovina Vila Viva nudi sljedeće načine plaćanja:
1. gotovinom po primitku putem GLS dostavne službe odn pošta Slovenije,
2. prema predračunu (UPN nalog) na račun tvrtke Prodom d.o.o.,
3. Paypalom na račun Prodom d.o.o.,
4. plaćanjem ili kreditnom karticom (Activa, Mastercard, Visa, Visa Electron, BA Maestro)
NARUČIVANJE
Narudžbe putem internet trgovine Vila Viva. Naručivanje se odvija putem interneta 24 sata dnevno, svaki dan u godini. Pozivi na telefonski broj 003861 344 59 95 naplaćuju se potrošaču kao pozivi u nepokretnu mrežu prema cjeniku operatera koji koristi potrošač. Potrošač odabire i naručuje proizvode koji su mu dostupni u internet trgovini, razvrstane u kategorije. Narudžbe prihvaćamo putem kupnje u Vila Viva online trgovini i putem e-maila info@vilaviva.si. Nakon izvršene narudžbe, kupac dobiva e-mail obavijest da je narudžba prihvaćena. Navodi proizvode i količine koje odabere kupac. Prihvaćeni nalozi smatraju se neopozivim i bit će izvršeni. Narudžbe putem e-maila info@vilaviva.si. Narudžbe putem e-maila info@vilaviva.si moraju obavezno sadržavati ime i prezime primatelja/platitelja, ulicu, poštanski broj i mjesto; kontakt telefon i e-mail adresa; Naziv artikla i druge potrebne specifikacije kao što su boja, veličina itd. Nakon izvršene narudžbe, kupac dobiva e-mail obavijest da je narudžba prihvaćena. Navodi proizvode i količine koje odabere kupac. Prihvaćeni nalozi smatraju se neopozivim i bit će izvršeni. U slučaju da želite odustati od narudžbe, molimo Vas da nas obavijestite najkasnije 6 sati nakon izvršene narudžbe putem e-maila na info@vilaviva.si.
Odbijanje narudžbe Internet trgovina Vila Viva zadržava pravo odbiti narudžbu za koju smatra da je ne može izvršiti pod navedenim uvjetima i podacima kojima raspolaže. Ako je kupac već platio po predračunu, u tom slučaju cjelokupnu kupoprodajnu cijenu, uključujući troškove dostave, prenosimo na sljedeći radni dan.
100% sigurna kupnja, pravo odustajanja od kupnje, povrat robe

NARUDŽBA
Ako je Vaša narudžba uspješno poslana, na Vašoj web stranici bit će prikazan tekst koji potvrđuje narudžbu i ujedno Vas obavještava da ćete na Vašu e-mail adresu primiti e-mail s Vašim podacima. Postoji i telefonski broj koji možete nazvati.
Ako nakon narudžbe želite bilo što promijeniti ili otkazati narudžbu, pošaljite željene izmjene na e-mail adresu: info@vilaviva.si ili nazovite 003861 344 59 95.

POTVRDA NARUDŽBE
Nakon narudžbe, kupac će na e-mail adresu koju je unio prilikom narudžbe primiti e-mail s potvrdom i detaljima svoje narudžbe.


POSTUPAK KUPNJE
1. Kupnja
Kupnja se vrši odabirom proizvoda u košarici i kada korisnik odabere proizvod ili proizvode i potvrdi tipkom POTVRDI I DOVRŠI KUPNJU izvrši narudžbu, internet trgovina automatski “generira – kreira” i šalje mailove s detaljima narudžbe (proizvodi , cijene, količine, korisnički podaci…) Ovim je narudžba potvrđena, proizvodi će biti poslani u najkraćem mogućem roku.

2. Košarica i naručivanje
Potencijalni kupac obavlja kupnju pomoću košarice u koju dodaje proizvode koje namjerava kupiti, a može ih i ukloniti iz košarice prije kupnje. Proizvod se dodaje u košaricu uz potvrdu na gumbu “dodaj u košaricu” koja prikazuje proizvod u košarici. Ako kupujete više proizvoda, postupak ponavljajte dok se ne odabere zadnji artikl, u suprotnom nastavite s kupnjom klikom na gumb “Nastavi s narudžbom”.
Otvorit će se obrazac „Podaci o uplatitelju“ gdje možete umetnuti ili. promijenite adresu za račun i dostavu u slučaju da artikl ne želite primiti na adresu koju ste naveli prilikom registracije računa.
Ako šaljete na drugu adresu, ispunite obrazac “Dostava na drugu adresu” gdje birate način dostave. U odjeljku “vaša narudžba” možete još jednom provjeriti odabrane proizvode, iznose i troškove. U obrascu “Načini plaćanja” odaberite način plaćanja. Kliknite na gumb “potvrdi i dovrši kupnju” za potvrdu i dovršetak kupnje.
Potvrdu o primitku narudžbe dobit ćete na svoju e-mail adresu, koja je osnova za izradu službenog predračuna (vrijedi samo u slučaju plaćanja po predračunu), koju odmah dobivate na e-mail adresu nakon što naša usluga pretplate pregleda vašu narudžbu. U slučaju plaćanja pouzećem, paket će biti dostavljen.

3. Tehnička sredstva za prepoznavanje i ispravljanje pogrešaka prije narudžbe
Prije nego što kupac izvrši narudžbu otvara se pregled narudžbe na temelju kojeg može provjeriti podatke koje je ispunio za potrebe narudžbe. U slučaju netočnog unosa, kupac može ispraviti pogrešku odabirom križića (X) ispod funkcije „Ukloni“ i tako povući proizvod. Klikom na “Ažuriraj košaricu” košarica se mijenja odn. izbor naručenih proizvoda i podaci o fakturi se ispravljaju. Ako želite dodati još jedan proizvod, možete odabrati funkciju “povratak u trgovinu” i nastaviti s kupnjom. Ako ne želi izvršiti narudžbu, stranica može zatvoriti ili napustiti narudžbu i tako obustaviti predaju i potvrdu narudžbe.


4. Potvrda narudžbe
Narudžba na web stranici info@vilaviva.si je potvrđena kada kupac potvrdi izvršenu narudžbu na kraju narudžbe i kada dobije povratni automatski e-mail s potvrdom o primitku narudžbe.

5. Otkazivanje narudžbe
Kupac može otkazati narudžbu na sljedeće načine:
poslati e-mail sa zahtjevom za otkazivanje narudžbe;
ne plati izdani službeni predračun u roku od 3 dana od njegovog primitka;

6. Odbijanje naloga
Administrator web stranice može odbiti nalog u roku do izdavanja obavijesti da je nalog u obradi, za koji utvrdi da ga pod navedenim uvjetima ne može izvršiti.
Ako tvrtka nije u mogućnosti podmiriti svoje obveze zbog nedostupnosti robe ili ne postoji uvjet za pružanje usluga, upravitelj će odmah obavijestiti korisnika i vratiti sva prethodna plaćanja na isti način kao da je riječ o odustajanju.

7. Sklapanje ugovora i ispunjenje ugovora
Ugovor o kupoprodaji je sklopljen kada kupac primi službeni predračun i plati ga u roku od 3 dana ili u slučaju pouzeća kada prodavatelj nedvojbeno utvrdi identitet kupca i dobije suglasnost za otpremu robe.
Kupoprodajni ugovor (narudžba) pohranjen je u elektroničkom obliku na poslužitelju web stranice info@vilaviva.si, te je dostupan korisniku u korisničkom profilu (Moj račun). Međutim, kupac može u bilo kojem trenutku tijekom ugovornog odnosa zatražiti dostavu ugovornih uvjeta u pisanom obliku.
Ako niste primili račun ili potvrdu za naručeni proizvod poštom, e-mailom ili zajedno s proizvodom, odmah nas obavijestite.
Tvrtka je dužna ispuniti svoju obvezu iz kupoprodajnog ugovora u roku od četrnaest (14) dana od sklapanja ugovora, osim ako s korisnikom nije drugačije dogovoreno. Ako tvrtka nije u mogućnosti podmiriti svoje obveze jer roba nije dostupna ili jer nema uvjeta za pružanje usluga, odmah će obavijestiti korisnika, ako je tvrtka već prihvatila bilo kakvu uplatu, vratit će je korisniku na isti način kao i u slučaju povlačenja.

8. Račun i obavijesti
Račun se ispostavlja na trajnom mediju, u pisanom obliku, s raščlanjenim troškovima, a kupcu se dostavlja istovremeno s isporukom robe.


PRAVO NA POVRAT ILI RAZMJENU PROIZVODA
U slučaju ugovora na daljinu, potrošač ima pravo obavijestiti tvrtku u roku od 14 dana od primitka robe da odustaje od ugovora, a da ne mora navesti razlog za svoju odluku. Kako bi se poštivao rok za odustanak, dovoljno je da obavijest o ostvarivanju prava potrošača na odustanak bude poslana prije isteka roka za odustanak. Rok počinje teći jedan dan od dana prijema. Povrat primljene robe tvrtki u roku za odustajanje od ugovora smatra se obaviješću o odustajanju od ugovora.
O namjeravanom povratu proizvoda (odustajanju od ugovora) molimo da nas pisanim putem obavijestite nedvosmislenom izjavom na kontakt e-mail info@vilaviva.si ili na adresu tvrtke Prodom d.o.o., Dolenjska cesta 184, 1000 Ljubljana. Po želji možete koristiti priloženi obrazac za povlačenje uzorka.
Jedini trošak koji imate u vezi s povlačenjem je izravan trošak povrata robe.
Ako ste već primili kupljeni proizvod i želite odustati od ugovora, pošaljite ga o svom trošku na adresu Prodom d.o.o., Dolenjska cesta 184, 1000 Ljubljana. Povrat pošiljke vraćene robe na adresu Prodom d.o.o. Dolenjska cesta 184, 1000 Ljubljana potrebno je dostaviti u daljnjih 14 dana od objave. U slučaju odustajanja od ugovora, tvrtka Prodom d.o.o. u najkraćem mogućem roku ili najkasnije u roku od 14 dana nakon primitka obavijesti o odustajanju od ugovora vraća sve primljene uplate za proizvode – istim načinom plaćanja. Osim povrata kupovne cijene proizvoda, vratit ćemo i iznos koji ste platili za dostavu kupljenog proizvoda vama. Proizvodi koji se vraćaju moraju biti nekorišteni, neoštećeni i u originalnoj neoštećenoj ambalaži i u istoj količini sa svom popratnom dokumentacijom, osim ako je artikal uništen, oštećen, izgubljen ili se njegova količina smanjila bez krivnje potrošača. Potrošač ne smije nesmetano koristiti artikle do odustajanja od ugovora. Potrošač može pregledati i testirati artikle u mjeri koja je nužno potrebna za utvrđivanje stvarnog stanja. Potrošač je odgovoran za smanjenje vrijednosti robe ako je do smanjenja došlo zbog ponašanja koje nije nužno potrebno za utvrđivanje prirode, karakteristika i funkcioniranja robe.
Ponuditelj nije dužan prihvatiti otkupne pošiljke ili pošiljke koje ne udovoljavaju općim uvjetima ponuditelja.
Svi paketi koji će biti poslani na našu adresu uz plaćanje nakon preuzimanja odn. Poštarina koju plati primatelj bit će odbijena i vraćena pošiljatelju o njegovom trošku. Uz pošiljku priložite i račun za kupljeni proizvod, svoje podatke i željeni način povrata kupoprodajne cijene koji može biti putem dostavne službe ili uplata na žiro račun.


PODACI O ŽALBENOM POSTUPKU TVRTKE
U Prodomu težimo zadovoljstvu kupaca i kontinuiranom poboljšanju kvalitete našeg poslovanja, međutim, naše ponašanje može biti drugačije od vaših očekivanja. Ako se to dogodi i želite podnijeti žalbu, pripremili smo opcije za vas. – Kupci mogu podnijeti pritužbe pisanim putem u sjedište Prodoma d.o.o., Dolenjska cesta 184, 1000 Ljubljana, ili putem e-maila info@vitalmarket.si. Odgovorit ćemo na vaše pritužbe u najkraćem mogućem roku – a najkasnije u roku od 30 dana nakon zaprimanja pritužbe. Za sva pojašnjenja u vezi sa žalbenim postupkom možete se obratiti u sjedište naše tvrtke ili na telefon 003861 235 59 90. Za neriješene sporove nadležan je SUD STANJA. Međutim, nadamo se da ćete nas kontaktirati prije korištenja ovog kanala. Vjerujemo da ćemo pronaći lakše rješenje za obje strane.

IZVANSUDSKO RJEŠAVANJE POTROŠAČKIH SPOROVA
Prodom obavještava potrošače da ne priznaje nijednog pružatelja izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova nadležnim za rješavanje potrošačkih sporova koje potrošač može pokrenuti sukladno Zakonu o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova (Ur.l. RS, broj 81/15).
Veza na SRPS platformu za online rješavanje potrošačkih sporova: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HR


MATERIJALNA GREŠKA I JAMSTVO I OSTVARIVANJE PRAVA IZ OVOG NASLOVA
STVARNA GREŠKA
Potrošač može potraživati nedostatke na kupljenoj robi iz jamstva ili iz činjenice materijalnog nedostatka, kako je predviđeno Zakonom o zaštiti potrošača – ZVPOt. On može podnijeti zahtjev za materijalni nedostatak za svaki kupljeni proizvod koji ima jamstvo ili nema jamstvo. Dakle, zbog nedostatka na proizvodu za koji je dano jamstvo, potrošač može ostvariti prava koja proizlaze iz materijalnog nedostatka, a o istom se može odlučiti kada ne želi potraživati jamstvo za proizvod za koji je jamstvo je dano. Zbog materijalnog nedostatka potrošač može prigovoriti na nedostatak prodavatelju u roku od 2 mjeseca od otkrića materijalnog nedostatka, odnosno u roku od 2 godine kada je robu preuzeo kupac. Prilikom ostvarivanja prava iz ovog naslova, potrošač mora detaljnije opisati nedostatak u obavijesti o nedostatku i omogućiti prodavatelju pregled proizvoda. Ako nedostatak nije sporan, trgovac je dužan udovoljiti zahtjevu potrošača u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana. Međutim, ako postoji spor o nedostatku, trgovac je dužan dati potrošaču pisani odgovor u roku od 8 dana. Potrošač može po vlastitom nahođenju zahtijevati: otklanjanje kvara, povrat uplaćenog iznosa razmjerno nedostatku, zamjenu robe ili povrat uplaćenog iznosa. Pogreška je stvarna: ako stvar nema svojstva potrebna za njezino normalno korištenje ili za marketing; ako stvar nema svojstva potrebna za posebnu namjenu za koju je kupac kupuje, a koja je prodavatelju bila poznata ili mu je trebala biti poznata; ako stvar nema svojstva i svojstva koja su izričito ili prešutno ugovorena ili propisana; ako je prodavatelj predao stvar koja ne odgovara uzorku ili modelu, osim ako je uzorak ili model prikazan samo radi obavijesti. Prikladnost robe za normalnu uporabu ocjenjuje se u svjetlu normalne robe iste vrste i uzimajući u obzir sve izjave prodavatelja o karakteristikama robe koje je dao prodavatelj ili proizvođač, posebno putem oglašavanja, prezentacije proizvoda ili naznake na samu robu.


JAMSTVO
Potrošač može potraživati jamstvo za proizvode za koje je jamstvo obvezno prema Pravilniku o robi za koju se izdaje jamstvo za besprijekoran rad (UL RS, br. 14/12). Naravno, moguće je da se jamstvo nudi i dobrovoljno za dodatne proizvode ili usluge. Tijekom jamstvenog roka potrošač može od jamca zatražiti: besplatno otklanjanje kvara, ako otklanjanje kvara nije moguće u roku od ukupno 45 dana, potrošač može zatražiti zamjenu za novi besplatni proizvod. Prodavatelj mora biti obaviješten o nedostatku u navedenim rokovima, potrošač mora detaljno opisati nedostatak, prodavatelj mora imati mogućnost pregleda i procjene kvara, potrošač mora navesti zahtjev što želi od reklamacije, prodavatelj mora odgovoriti potrošaču u roku od 8 dana – i ako udovoljite zahtjevu i ako se ne slažete s reklamacijom ili jamstvom.

REKLAMACIJA
Reklamacije na artikl moguće su predajom računa. Ako vaš proizvod ima kvar koji nije posljedica vaše nepravilne upotrebe ili. greška nije rezultat vaše radnje, možete nam poslati reklamaciju. Zahtjev pošaljite na e-mail adresu info@vilaviva.si.
U e-mailu nam što jasnije objasnite razlog podnošenja pritužbe, kako bismo što lakše riješili Vaš prigovor. Zatim upišite svoje podatke (ime i prezime i adresu) i kontakt broj na koji ćemo Vas moći obavijestiti o tijeku rješavanja prigovora.
Za oglašeni proizvod pošaljite ga poštom na našu adresu Porodom d.o.o. Dolenjska cesta 184, 1000 Ljubljana. Priložite kopiju računa sa svojim paketom i podacima o proizvodu i opisom. Molimo zapakirajte proizvod u odgovarajuću zaštitnu ambalažu kako bi nam stigao neoštećen.
Kada proizvod sa svom popratnom dokumentacijom stigne na adresu Prodom d.o.o. pregledat će ga odjel za pritužbe. Ovisno o sadržaju opisane pogreške i nalazu razmatranja pritužbe, kontaktirat ćemo Vas u najkraćem mogućem roku i obavijestiti Vas o daljnjem postupku. Tijekom postupka, služba za reklamacije vam može ponuditi popravak proizvoda, zamjenu proizvoda ili povrat kupovne cijene, uključujući troškove dostave nastale prilikom narudžbe.


ZAŠTITA PODATAKA
1. Općenito
Tvrtka PRODOM d.o.o. (tvrtka) obrađuje i štiti Vaše osobne podatke u skladu s važećim zakonodavstvom u području zaštite osobnih podataka. Društvo će osobne podatke koristiti isključivo u svrhe za koje su osobni podaci dani i ni u kojem slučaju ih neće otkriti neovlaštenim osobama. Vaši podaci mogu se otkriti drugima samo na zahtjev državnog tijela na danoj pravnoj osnovi.

2. Zadržavanje podataka
Tvrtka čuva vaše podatke samo onoliko koliko je potrebno za svrhe za koje se osobni podaci obrađuju, osim ako zakonom nije određeno drugo razdoblje čuvanja.
Podatke kupaca koji su potrebni za provedbu kupnje tvrtka čuva još pet godina od kupnje na ugovornoj osnovi radi ostvarivanja pravnih zahtjeva. Tvrtka obrađuje Vaše osobne podatke u svrhu izravnog oglašavanja na temelju Vaše privole, do Vašeg otkazivanja.
Tvrtka može oglašavati svoju djelatnost i informirati pojedince o novostima i ponudama tvrtke i na temelju legitimnih legitimnih interesa tvrtke, na temelju prethodne kupnje pojedinca.
Tvrtka čuva osobne podatke o izdanom računu sukladno zakonu deset godina nakon isteka godine na koju se računi odnose.
Tvrtka čuva podatke koje unesete u svoj korisnički račun sve dok se korisnički račun ne izbriše. Tvrtka čuva podatke koje ste dali u svrhu dobivanja promotivnog koda za popust na kupnju do kupnje u kojoj ostvarujete ovaj popust. Tvrtka čuva podatke potrebne za provedbu nagradne igre na temelju pristanka na otkazivanje.
Podaci koje dajete PRODOM d.o.o. možete ga otkazati u bilo kojem trenutku uz vaš pristanak. Opoziv ne utječe na zakonitost obrade osobnih podataka na temelju privole prije njenog opoziva.


3. Vaša prava
U skladu s Općom uredbom o zaštiti osobnih podataka i zakonom kojim se uređuje zaštita osobnih podataka, društvo daje pojedincu sljedeća prava:
• pravo zahtijevati informaciju od tvrtke o tome koji se podaci u vezi s njom obrađuju;
• pravo dobiti potvrdu od tvrtke da li se njegovi osobni podaci obrađuju;
• pravo tvrtke da bez nepotrebnog odgađanja ispravi netočne osobne podatke koji se odnose na njega;
• pravo društva da izbriše osobne podatke koji se odnose na njega bez nepotrebnog odgađanja, osim ako je osnova zakon;
• pravo tvrtke da ograniči obradu osobnih podataka, osim ako je osnova zakon;
• pravo na primanje osobnih podataka koji se odnose na njega koje je dao tvrtki u strukturiranom, uobičajeno korištenom i strojno čitljivom obliku, te pravo na prosljeđivanje tih podataka drugom voditelju obrade ili zahtijevanje od tvrtke da te podatke izravno dostavi.
• pravo na prigovor u bilo kojem trenutku na obradu osobnih podataka koji se odnose na njega, osim ako je temelj ugovor ili zakon.


4. Ostvarivanje prava
Pojedinac ova prava ostvaruje bez naknade u tvrtki PRODOM, d.o.o. Tvrtka može zatražiti podatke pojedinca kako bi potvrdila njegov identitet. Poduzeće mora odlučiti o zahtjevu pojedinca bez nepotrebnog odgađanja, najkasnije mjesec dana od primitka zahtjeva. Taj se rok može po potrebi produžiti za najviše dva dodatna mjeseca, uzimajući u obzir složenost i broj zahtjeva. Tvrtka mora obavijestiti pojedinca o produljenju, a pojedinac se može žaliti na produljenje. U slučaju očito neutemeljenih ili pretjeranih zahtjeva ispitanika, osobito ako se zahtjevi često ponavljaju, tvrtka može odbiti poduzimanje radnji na temelju posebnog opravdanja.
Ispitanik može u bilo kojem trenutku pisanim putem ili na drugi dogovoreni način zatražiti da voditelj obrade trajno ili privremeno prestane koristiti ili na drugi način obrađivati njegove osobne podatke u svrhu izravnog marketinga. U slučaju iz prethodne rečenice, voditelj obrade će najkasnije u roku od 15 dana prestati s obradom osobnih podataka u svrhu izravnog marketinga te će o tome obavijestiti osobu koja je podnijela zahtjev pisanim putem ili na drugi dogovoreni način u daljnjih pet dana. .
Ako pojedinac nakon zaprimanja odluke voditelja obrade smatra da primljeni osobni podaci nisu traženi osobni podaci ili da nije zaprimio sve tražene osobne podatke, može podnijeti obrazloženi prigovor voditelju obrade prije podnošenja prigovora na Informaciju. povjereniče.petnaest dana. O prigovoru kao novom zahtjevu upravitelj mora odlučiti u roku od pet radnih dana. Ako voditelj obrade ne odluči o zahtjevu pojedinca u roku, pojedinac može podnijeti prigovor na šutnju Povjereniku za informiranje.
U postupku po žalbi protiv rješenja voditelja obrade iz ovog dijela Zakona Povjerenik za informiranje odlučuje prema pravilima općeg upravnog postupka. U slučajevima koji se ne mogu drugačije riješiti, Povjerenik za informiranje rješenjem odlučuje o žalbi. Protiv rješenja nije dopuštena žalba, ali je dopušten upravni spor.


5. Obrada ugovora
Pojedinačne poslove vezane uz obradu osobnih podataka tvrtka može ugovorom povjeriti obrađivaču. Ugovor je u pisanom ili ekvivalentnom elektroničkom obliku te je u skladu sa zahtjevima Opće uredbe o zaštiti osobnih podataka, odredbama zakona kojim se uređuje zaštita osobnih podataka i drugim propisima koji uređuju zaštitu osobnih podataka.

6. Osobni podaci osoba mlađih od 15 godina
Tvrtka PRODOM, d.o.o. ne obrađuje osobne podatke osoba mlađih od 15 godina. Savjetujemo svim roditeljima i skrbnicima da djecu poduče sigurnom i odgovornom korištenju interneta, što uključuje dijeljenje njihovih osobnih podataka. Maloljetnici ne bi trebali dostavljati svoje podatke na web stranici www.vitalmarket.si, www.maxmarket.si, www.pro-dom.si, www.vilaviva.si.

7. Kontakt tvrtke
Svoje zahtjeve možete nam poslati e-poštom na info@vilaviva.si ili nas nazvati na 003861 344 59 95.